Podcasts
dans le catégorie 395
-
14 min 34HRD Café S03E09 Kunst als taal om innovatie-initiatieven verder te brengen
-
40 min 58HRD Boeken Cast Klaske Veth over Werken met WOW
-
39 min 17De Pieterjan van Wijngaarden Interviews Interview with Karangwa Diogene
-
32 minLeiders van de Toekomst Interview met Tieneke Breemhaar over de transformatie naar duurzaamheid en circulariteit
-
27 min 38Derk van der Polcast Martin Selsig over werken met verhalen: vloeit hier nu bloed uit?
-
22 min 46Het Tweede Ontwerpboek De ontwerper in ontwikkeling: nieuwe leerinterventies
-
33 min 20HRD Café Lounge Podcast Puck Onnekes over het blended programma Missie Veerkracht van Stichting Campus Nederland
-
23 min 10Niels Seresia Podcast Spiegelen in dans en beweging als middel om verbondenheid in de groep te stimuleren
-
48 min 14Hoe doen jullie hier eigenlijk woede?
-
Inspiring Impacts with Luc Verheijen
-
Teamchange-podcast over 'Ik team, wij teamen'
-
47 min 13Boom Management Podcast: Verhalen veranderen
-
66 min 18Verwonderend door het leven zingen - Outcast 32 met Joeri Kabalt
-
39 min 14De Boekenpraktijk: Verhalen veranderen
-
Hoe zorg je voor een doorbraak wanneer je vastloopt tijdens het innoveren?
-
54 minTijd en Plek - In gesprek met Peter Brinkman
-
23m 07Positief Onderwijs Aflevering 3: WHAT
-
Tjipcast: Kan iedereen een ondernemer zijn?
-
Beproefd!
-
Hoe gebruik je een Podcast als instrument bij leren en ontwikkeling?
-
Zorg & Zo, de podcast voor en door zorgmedewerkers
-
Off the grytte
-
Das Neue Normal 'Das Neue Normal - Was steht jetzt eigentlich an?'
-
Hoe zijn de vele veranderingen in de wereld om ons heen van invloed op ons werk als L&D professional?
-
A podcast inquiry on generative journalism Episode 5 - Concluding Thoughts
-
11 ontwerpprincipes voor een doorbraak in netwerken - podcast VVSG
-
De relatie tussen organisatie-, team- en individuele ontwikkeling
-
40:51Hoe maak je van kleine stappen en successen een grotere innovatiebeweging? (Tjipcast)
-
Hoe ontwerp je een goed leertraject? (Tjipcast)
-
29 minOverwin de blokkade om te gaan ondernemen
-
24 minWat verandert er precies aan de VAR en wat betekent dat voor jou als ondernemer?
-
9 minZelf vormgeven van je eigen werk
-
12 minJobcraften met je mobiele telefoon
-
11 minVitaliteit als graadmeter voor duurzame inzetbaarheid
-
13 minDe stap naar ondernemerschap
-
53 minKS On Air: Pionieren
-
48 minKS On Air: Lammeren
-
55 minKS On Air: Afrekenen
-
56 minKS On Air: Stations
-
55 minKS On Air: Eindhoven
-
WAIC Radio
-
Leadership and reconciliation
-
Trends From Over The World: An Interview With John Sanei
Publications
dans le catégorie 395
-
04-06-2024 /
Verwondering als tegengif voor vervreemding
-
31-03-2024 /
Kunst als taal - om innovatie-initiatieven verder te brengen
-
16-02-2024 /
Ontwerpen: een manier van kijken naar werk
-
10-01-2024 /
Betweters weten wel beter
-
07-12-2023 /
Grote verandering begint klein en onder de oppervlakte
-
07-12-2023 /
Werken met kleine verhalen in een groter conflict: luisteren doet luisteren
-
07-12-2023 /
Bouwen aan vernieuwing vanuit sprankeling door kleine en grote verhalen te verbinden
-
01-11-2023 /
‘Mensen – ook ambtenaren – zijn verhalenvertellers’
-
28-08-2023 /
‘Het schiet niet op…! Maar er gebeurt wel écht iets’
-
15-08-2023 /
Synergy unleashed: Key factors for effective collaboration in consortia
-
21-06-2023 /
Teamen als bekwaamheid. Hoe ontwikkel je dat?
-
02-06-2023 /
Zelf op onderzoek uit
-
10-05-2023 /
Appreciative Inquiry for life: working with nature in a time of ecological crisis
-
03-03-2023 /
Het buitengewone in het gewone zien
-
30-01-2023 /
Werken met verhalen in teamontwikkeling
-
20-12-2022 /
Van hoopvol initiatief naar blijvende verandering
-
24-11-2022 /
Scaling up innovation without losing ‘the sparkle’: a case study of three innovation practices
-
06-11-2022 /
Verhalen veranderen
-
18-10-2022 /
Luk Dewulf en Annelies Wybo op bezoek bij Janssen Pharmaceutica
-
14-10-2022 /
De stempel van Cora Smit: aandacht en aanpakken
-
14-10-2022 /
Durf iets bijzonders te doen: de kracht van creatieve vormen bij impactonderzoek
-
14-10-2022 /
Bouwen aan de beweging THINK op School: hoe impactonderzoek hieraan kan bijdragen
-
14-10-2022 /
Versnellen van innovatie door de impact inzichtelijk te maken
-
01-07-2022 /
Niet meer de kennis maar de vraag centraal
-
06-05-2022 /
Positief Onderwijs als zoektocht: vier case studies
-
31-03-2022 /
Perspectieven op leren en ontwerpen, Thema 2: Het ontwerpproces als afspiegeling van professionele opvattingen over leren
-
31-03-2022 /
Perspectieven op leren en ontwerpen, Thema 1: Opvattingen over leren
-
14-02-2022 /
VeranderExpress
-
14-02-2022 /
Ruimte voor normatieve en persoonlijke keuzes bij toetsen en beoordelen
-
14-02-2022 /
Boekbespreking Blended Leren Ontwerpen
-
25-01-2022 /
Dagelijks ronddwalen: Hoe het bijzondere van ritueel en de voorspelbaarheid van routine elkaar kunnen versterken
-
26-11-2021 /
Meebewegen met het vakgebied
-
26-11-2021 /
In gesprek met een fietsende kunstenaar
-
26-11-2021 /
Resonantie en bezieling als bron voor beweging
-
26-11-2021 /
Verduurzamen van innovatie in de school
-
26-11-2021 /
Van eenmalige interventie naar blijvende verandering
-
22-11-2021 /
Participatie gaat om ‘de mensen serieus nemen’
-
25-10-2021 /
Boekrecensie Impactonderzoek
-
31-07-2021 /
Onderzoek naar de ‘dark side’ van HRD
-
12-05-2021 /
AI Practitioner: The Open Issue May 2021
-
26-04-2021 /
Impactonderzoek bij gemeente Amsterdam
-
07-01-2021 /
Leiderschapsinterventie voor topambtenaren
-
18-12-2020 /
Breathe Normally
-
18-12-2020 /
"Onderwijs is topsport, bewaak daarom je energie"
-
01-12-2020 /
Inzoomen op innovatie
-
20-11-2020 /
Omarm de fantasie: werken met verhalen
-
12-10-2020 /
Boekbespreking All you have to do is ask
-
15-09-2020 /
De schoonheid van imperfectie in het werk
-
20-07-2020 /
Songs of Wonder
-
02-07-2020 /
Leerpotentieel van evaluatieonderzoek
-
08-06-2020 /
Van kleine doorbraak naar grootschalige vernieuwing
-
23-04-2020 /
Performance management op de wip
-
03-03-2020 /
Contesting the dominant narrative
-
30-11-2019 /
Songs of Wonder - AI Practitioner
-
25-11-2019 /
Het kopmanwiel
-
28-10-2019 /
Energie(k)
-
09-09-2019 /
The Art of Participation is Contribution and Connection
-
09-09-2019 /
The Craft of Participation in a Changing World: how AI Practitioners can Help in 'Holding Space' for Generative Conversations.
-
09-09-2019 /
I participate, therefore I am
-
09-09-2019 /
Developing a Participative Company Strategy at Netherlands Railways
-
09-09-2019 /
The Children Need to Feel Like They Made the Play Themselves: An interview on Creating Participatory Theatre in Belgium
-
09-09-2019 /
Introduction to The Craft of Participation in a Changing World: How AI Practitioners Can Help in ‘Holding Space’ for Generative Conversations
-
09-09-2019 /
Participation is a Logical Consequence
-
09-09-2019 /
Epilogue: From Ideation Participation to Distribution of Responsibilit
-
01-07-2019 /
Competentiemanagement vanuit een teamgerichte aanpak
-
24-06-2019 /
Generatieleren als motor voor verandering
-
09-05-2019 /
Alleen al door te luisteren ontstaat er beweging
-
22-04-2019 /
Bubble
-
12-03-2019 /
Een veelheid aan verhalen: rijkdom of rumoer?
-
12-03-2019 /
In een leerwerkplaats leren studenten om het goede te doen
-
22-01-2019 /
Hoop
-
17-09-2018 /
Van inspiratie naar actie: de World Positive Education Accellerator
-
20-04-2018 /
Positief Onderwijs: hoe maken we in school meer ruimte voor talent en welbevinden van docent en leerling?
-
05-10-2017 /
De presentatie van je onderzoek inrichten als ontwerpsessie
-
28-09-2017 /
Data-analyse samen met een grote groep betrokkenen doen
-
22-09-2017 /
Een activerende kick-off voor je onderzoek organiseren
-
22-05-2014 /
Grumpy moments...
-
07-05-2014 /
‘Ik geniet als ik de toetsontwikkelaars zie groeien’
-
20-09-2013 /
Intrapreneurship kan een bedrijf vooruit helpen
-
26-07-2013 /
Fluitend naar het werk! Impact creëren door inzet van actieonderzoek
-
22-06-2013 /
Rouw is de prijs die we betalen voor hechting. In gesprek met Jakob van Wielink
-
24-01-2013 /
Zijn conflictstijlen generatiegebonden?
-
01-12-2010 /
Talent in actie: verbinden van competentiemanagement en talentontwikkeling
-
24-10-2010 /
Zelforganisatie en generatieleren
-
11-10-2010 /
Ontwerpen van leeromgevingen voor leren en innoveren
-
22-01-2009 /
Lernende Firma
-
19-02-2006 /
Leren in een kennissamenleving
-
25-12-2005 /
De vernieuwing centraal - ROC congres 1 en 2 juni 2005
-
29-06-2005 /
Verse bloemen in een hotelkamer
-
08-01-2005 /
Wat doe je? Kritische beroepssituaties in de praktijk van Sociaal Pedagogisch Werkers.
-
21-11-2024 /
Der Alltag als Spiel
-
21-11-2024 /
Leiderschap met lef zorgt voor succesvol bedrijfsrestaurant
-
21-11-2024 /
Andragologie en Human Resource Development
-
21-11-2024 /
De heilige graal van management, in gesprek met Andre de Waal
-
21-11-2024 /
Innoveren vraagt om communiceren, bevindingen uit een onderzoek naar de bijdrage van het sociaal communicatief proces aan kennisproductiviteit.
-
21-11-2024 /
De HRD’er als verbinder
-
21-11-2024 /
Sterke punten als basis voor ontwikkeling
-
21-11-2024 /
Ontplooiing = leren van je successen. Interview met Paul Keursten.
-
21-11-2024 /
TOP: Tien jaar werken aan een visie op de politieopleidingen
-
21-11-2024 /
Van best practices naar wetenschappelijke benadering. Ontwikkelingsmogelijkheden vanuit academische competenties.
-
21-11-2024 /
Een routeplanner van het brein? Over wat we als HRD-ers toch minimaal moeten weten van het brein
-
21-11-2024 /
De verborgen kracht van POP’s.
-
21-11-2024 /
Human Resource Development, Social Capital en Economische Opbrengsten
-
21-11-2024 /
De kracht van kennis, in gesprek met Laurence Prusak en Don Cohen
-
21-11-2024 /
Een Development Center als ontwikkelinstrument om in een nieuwe rol te groeien
-
21-11-2024 /
Leren en innoveren, ontwerpprincipes voor kennisproductiviteit
-
21-11-2024 /
Niets Helpt! Stilstaan bij overspannen organisaties
-
21-11-2024 /
Slim zijn op bevel
-
21-11-2024 /
Passie kun je niet managen
-
21-11-2024 /
Veranderen: de kunst van het verbinden
-
21-11-2024 /
Een bijzonder leertraject. Interactief management, sturen op verantwoordelijke relaties in de zorg
-
21-11-2024 /
Resultaatgericht leren en ontwikkelen
-
21-11-2024 /
Samen creëren van management development
-
21-11-2024 /
Vormgeven aan leren, een relationeel proces
-
21-11-2024 /
Direct inzicht via VIA. Video Interactie Analyse bij communicatie-verbetering
-
21-11-2024 /
In gesprek met Joseph Kessels ‘kennis is een persoonlijke bekwaamheid’
-
21-11-2024 /
Veranderingen inrichten als leerproces
-
21-11-2024 /
Offreren en leren
-
21-11-2024 /
Werken en groeien met Competence Centers
-
21-11-2024 /
Het einde van strategisch opleiden?
-
21-11-2024 /
Waarderend coachen
-
21-11-2024 /
Wederzijdse aantrekkelijkheid, de basis van ondernemerschap - Interview met Joseph Kessels & Cora Smit
-
21-11-2024 /
Relations Between Characteristics of Workplace Practices and Types of Informal Work-Related Learning: A Survey Study Among Dutch Police
-
21-11-2024 /
Knowledge work in successful supermarkets: shop assistants as innovators
-
21-11-2024 /
In dialogue about diversity training
-
21-11-2024 /
Measuring Coaching. Selling Hot Air or Breaking a Taboo?
-
21-11-2024 /
Innovation and sustainable development through entrepreneurship
-
21-11-2024 /
HRD research in a diversified field
-
21-11-2024 /
Human Resource Development for social capital, an intricate process of knowing
-
21-11-2024 /
Social Networks, Social Capital and Knowledge Productivity
-
21-11-2024 /
PraxisNote: Were too much in the do-mode! An action-research into organisational learning in development organisations.
-
21-11-2024 /
Management Development by co-creation
-
21-11-2024 /
Connecting interests in organizational change
-
21-11-2024 /
Design principles for knowledge productivity
-
21-11-2024 /
Between Tradition and Modernity. Sustainable Development by Changing Perspectives
-
21-11-2024 /
Toolkit Interactieve benadering
-
21-11-2024 /
The necessity to be attractive to autonomous professionals
-
21-11-2024 /
Self-directing and self-regulating
-
21-11-2024 /
Andragogy and social capital theory: The implications for Human Resource Development
-
21-11-2024 /
Pulling together in improvement teams
-
21-11-2024 /
Learning in organisations: a corporate curriculum for the knowledge economy
-
21-11-2024 /
Verleiden tot kennisproductiviteit
-
21-11-2024 /
HRD’ers en hun favoriete publicatie, verslag en analyse van artikelen die dertien prominente HRD’ers inspireerden.
-
21-11-2024 /
Leiderschap in HRD
-
21-11-2024 /
De nieuwe professional komt eraan
-
21-11-2024 /
Peace for Talent
-
21-11-2024 /
Loflied op de sterke vrouw
-
21-11-2024 /
Managing Consultants
-
21-11-2024 /
Duurzaamheid als motto en toch met uitsterven bedreigd
-
21-11-2024 /
Hey brotha hier is dai mense hulle soek jou is chandies
-
21-11-2024 /
Droomland Zuid-Afrika
-
21-11-2024 /
Roze bril of zwartkijken?
-
21-11-2024 /
De sunrise manager heeft het koud in Zuid-Afrika
-
21-11-2024 /
Growth through unlearning
-
21-11-2024 /
Talent is made in the management team
-
21-11-2024 /
'Als je altijd de wind in de zeilen hebt, leer je nooit zeilen'
-
21-11-2024 /
De universiteit als talentontwikkelaar
-
21-11-2024 /
Disturbing the system
-
21-11-2024 /
Kritische beroepssituaties geven competenties context. Een relationele en regionale benadering.
-
21-11-2024 /
Aanklooiteams! in gesprek met Eric Koenen
-
21-11-2024 /
Lerend vormgeven aan veranderingen
-
21-11-2024 /
Instellingsportretten. Kritische beroepssituaties in beeld.
-
21-11-2024 /
Ondernemend leren in leernetwerken. Opbrengst van een onderzoek bij ROC Midden Nederland.
-
21-11-2024 /
Vakbekwaamheid demonstreren bij natuurlijk leren. Ervaringen van het Deltion College.
-
21-11-2024 /
Van (op)geleide naar zelfgestuurde teams bij Polaroid.
-
21-11-2024 /
Een vraag zonder antwoord. Een ontwerpproces ingericht als leerproces.
-
21-11-2024 /
Van kennismanagement naar kennispoductiviteit: een actueel overzicht van benaderingen in de literatuur
-
21-11-2024 /
"I've embraced wonderful new opportunities"
-
21-11-2024 /
Organiseren en leren voor duurzame ontwikkeling: de rol van de autonome professional
-
21-11-2024 /
Developing next practices
-
21-11-2024 /
Relating learning, knowledge creation and innovation: case studies into knowledge productivity
-
21-11-2024 /
Ons vak toen en nu: een ander verhaal
-
21-11-2024 /
Talent en bezieling centraal
-
21-11-2024 /
Newsletter January 2009
-
21-11-2024 /
Interview met Hans Montanus: 'Zonder weerstand geen warmte!'
-
21-11-2024 /
Werken aan duurzame gedragsverandering: transfer bevorderen bij coaching in arbeidsorganisaties
-
21-11-2024 /
Favoriete werkvorm: 'speed sparren'
-
21-11-2024 /
Flight Simulator: samen sturen
-
21-11-2024 /
Ontwikkelen van(uit) talent: een krachtig perspectief voor persoonlijke groei
-
21-11-2024 /
Proefschrift samengevat
-
21-11-2024 /
Duurzaamheid van sociaal kapitaal. Interview met Joseph Kessels.
-
21-11-2024 /
Betekeniswolken: de binnenkant van organisatieverandering, in gesprek met prof. dr. Thijs Homan.
-
21-11-2024 /
Dubbelcoaching
-
21-11-2024 /
De rol van leiders en HRD-professionals bij systeembrede verandering. Een interview met Ron Fry.
-
21-11-2024 /
Appreciative Inquiry: hoe onderzoeken en veranderen samen kunnen vallen. Een interview met David Cooperrider.
-
21-11-2024 /
Vormgeven aan leren als een relationeel proces.
-
21-11-2024 /
Dealing with diversity: a matter of beliefs
-
21-11-2024 /
Gras groeit niet door er aan te trekken.
-
21-11-2024 /
Knowledge productivity in organizations: towards a framework for research and practice.
-
21-11-2024 /
Verscheidenheid in zelfsturende teams.
-
21-11-2024 /
The changing relationship between work and learning: Creating a knowledge productive work environment.
-
21-11-2024 /
Motiveren van medewerkers voor leren, werken en veranderen. Opbouwen van spanning tussen visie en realiteit.
-
21-11-2024 /
Opleiden en leren in een kenniseconomie: vormgeven aan een corporate curriculum.
-
21-11-2024 /
Werken aan kennisproductiviteit. Vormgeven aan de leerfuncties van het corporate curriculum.
-
21-11-2024 /
Bouwen aan een lerende organisatie via het opsporen van leerblokkades.
-
21-11-2024 /
Traject van eigen kansen: talent als uitgangspunt
-
21-11-2024 /
Duurzaamheid verbinden aan HRD. Congresverslag van de internationale HRD conferentie in Amsterdam 2006.
-
21-11-2024 /
Nationale Themadag e-learning - een brede kijk op e-learning
-
21-11-2024 /
Ontwerpen van leerprocessen voor het creëren van nieuwe kennis.
-
21-11-2024 /
Het verwerven van competenties: kennis als bekwaamheid.
-
21-11-2024 /
A systematic and relational approach to obtaining curriculum consistency in corporate education.
-
21-11-2024 /
15 Miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde. Zelfsturing als sociaal gedrag.
-
21-11-2024 /
Kennisproduktiviteit en het corporate curriculum.
-
21-11-2024 /
Het organiseren van competentie-ontwikkeling.
-
21-11-2024 /
Kennismanagement: enkele veel gehoorde reacties.
-
21-11-2024 /
Welke factoren zijn bepalend voor kennisproductiviteit?
-
21-11-2024 /
Maatschappelijk verantwoorde business schools
-
21-11-2024 /
Hoe aantrekkelijk zijn we voor elkaar? Binden en boeien van Young Professionals
-
21-11-2024 /
Een economische grondslag voor leren ontwikkelen
-
21-11-2024 /
Ondernemer zijn van je eigen talenten
-
21-11-2024 /
Een kennisproductieve werkomgeving ontwikkelen
-
21-11-2024 /
Leren van de toekomst
-
21-11-2024 /
Individuele ontwikkeling vanuit persoonlijke drijfveren
-
21-11-2024 /
Stages of concern
-
21-11-2024 /
Leerprincipes toegepast in de praktijk
-
21-11-2024 /
Van leerstofgericht naar competentiegericht opleiden
-
21-11-2024 /
Using complexity thinking as a frame for managing change and 'making the future in organisations : A case study
-
21-11-2024 /
Leren binnen en buiten de spelregels van de organisatie
-
21-11-2024 /
Non scholae sed vitae discimus': een competentiegerichte curriculumbenadering
-
21-11-2024 /
Come Play!
-
21-11-2024 /
Ontwikkeling van leren in organisaties: Van conditioneren naar samen construeren
-
21-11-2024 /
The knowledge revolution and the knowledge economy: the challenge for HRD
-
21-11-2024 /
Douglas Rushkoff: 'Play is the key to renewing from inside
-
21-11-2024 /
Edwin Hoogendoorn, specialist en ondernemer in spellen: 'Een spel spelen is tijdloos'
-
21-11-2024 /
Ivo Wenzler: 'Simulations as learning from the future'
-
21-11-2024 /
Koos Poelma: 'Oefenen is core business'
-
21-11-2024 /
Leren van de reis. De betekenis van reizen, spelen en ervaren
-
21-11-2024 /
Maartje Raaijmakers: 'Onderzoekend leren stimuleert beta-denken'
-
21-11-2024 /
Ontwerpen van schoonheid in leertrajecten
-
21-11-2024 /
Ooit een chimpansee zien leren? Werkend spelen, spelend werken
-
21-11-2024 /
Playing for our future: we need more play!
-
21-11-2024 /
Organiseren en leren voor duurzame ontwikkeling
-
21-11-2024 /
'The Challenge'. Maatschappelijke projecten als leeromgeving
-
21-11-2024 /
Luc Verheijen over VUURwerkt: Talent en bezieling centraal
-
21-11-2024 /
Metawerk en portfolio : een weg naar zelfsturing ?! Portfolio in de geïntegreerde lerarenopleidingen
-
21-11-2024 /
Persoonlijk ondernemerschap: pro-actief werken met je talenten
-
21-11-2024 /
Wat je doet, doet er toe!
-
21-11-2024 /
Pulling together in improvement teams
-
21-11-2024 /
'Zoeken naar verandering, doe je niet in blauwdrukken'
-
21-11-2024 /
Recognising talent at NS. A field study of the potential of the staff.
-
21-11-2024 /
'It's the age of the autonomous professional'
-
21-11-2024 /
'Rain making in South Africa: connecting the right parties'
-
21-11-2024 /
'Ik verbind talent aan normen en organisatiedoelen'
-
21-11-2024 /
Het verdiepte gesprek
-
21-11-2024 /
De nieuwe professional denkt in essentie en in de 'met-wie vraag’
-
21-11-2024 /
Collective leadership work and learning
-
21-11-2024 /
De HRD professional als ondernemer van kennisproductieve leerpraktijken
-
21-11-2024 /
Small interventions can have big effects
-
21-11-2024 /
We leren allang, alleen niet bewust.
-
21-11-2024 /
Iets goeds doen om er zelf wat van te leren
-
21-11-2024 /
Ontwikkeling van kennis en bekwaamheid in de verslavingszorg. Naar een dynamische infrastructuur.
-
21-11-2024 /
EVC: Selectie of aanmoediging van talent? Leren is meer dan weten en meten.
-
21-11-2024 /
Kennis maken met......In gesprek met acht lectoren
-
21-11-2024 /
Verleiden is: verbinden en belemmeringen opheffen.
-
21-11-2024 /
Integer gedrag. Tussen regels en reflectie.
-
21-11-2024 /
Examens: sleutel, geen slot
-
21-11-2024 /
Passen en meten: naar deugdelijk assessment in organisaties en onderwijs.
-
21-11-2024 /
"Words are plentiful, but deeds are precious"
-
21-11-2024 /
"Wij zijn beter"
-
21-11-2024 /
"Placebo met bijwerkingen, waarschuw direct uw coach"
-
21-11-2024 /
"Control of Controleren"
-
21-11-2024 /
Normen.... en waarde toevoegen
-
21-11-2024 /
"Een crime professionel is een faux pas passionel"
-
21-11-2024 /
De Learning Society Roadmap
-
21-11-2024 /
Zelfsturing en zelfregulatie. Op zoek naar kenmerkende competenties van de nieuwe professional
-
21-11-2024 /
Prologue and Epilogue Learning to change. Perspectives on sustainable development
-
21-11-2024 /
Politie als lerende organisatie. Ontwikkeling van kennis en bekwaamheid is core business van korpsen en politieacademie
-
21-11-2024 /
Leren = Werken
-
21-11-2024 /
Levende driehoeken. Samenwerkingsdynamieken in organisaties zichtbaar maken
-
21-11-2024 /
Krachten bundelen bij een fusie - waarderend onderzoek als hefboom
-
21-11-2024 /
Bouwen van sterke teams - vuistregels voor waarderend faciliteren
-
21-11-2024 /
The prescriptive quality of 11 design principles for knowledge productivity
-
21-11-2024 /
Validation of a set of design principles to promote knowledge productivity and innovation
-
21-11-2024 /
En, lekker geleerd vandaag? Een pleidooi voor praten over leren op het werk
-
21-11-2024 /
Preservice teachers’ perceptions of an ICT-rich learning environment: Development of an instrument
-
21-11-2024 /
Reflectie op het werk om leren te bevorderen
-
21-11-2024 /
Methods to enhance reflective behaviour in innovation processes
-
21-11-2024 /
De Werveling
-
21-11-2024 /
Borderless learning experiences : The development of design guidelines for collaborative distance learning environments
-
21-11-2024 /
Levenslessen: perspectieven op leerbiografie en leerloopbaan
-
21-11-2024 /
In gesprek met Sibrenne Wagenaar
-
21-11-2024 /
In gesprek met Fons van Wieringen
-
21-11-2024 /
In gesprek met Staf Depla
-
21-11-2024 /
De noodzaak om aantrekkelijk te zijn voor autonome professionals
-
21-11-2024 /
Amelior
-
21-11-2024 /
Dat is nieuw voor mij
-
21-11-2024 /
You cannot be smart against your will. A critical reflection
-
21-11-2024 /
Je kunt niet slim zijn tegen je zin in
-
21-11-2024 /
Maatschappelijk Verantwoordelijke Business Schools. Management educatie ten behoeve van duurzame ontwikkeling.
-
21-11-2024 /
A competency-based approch to cooperative higher in a knowledge society
-
21-11-2024 /
Duurzaam ontwikkelen
-
21-11-2024 /
Flexibilisering in het Hoger Onderwijs
-
21-11-2024 /
De student koning, de school hofleverancier?
-
21-11-2024 /
In gesprek met Joseph Kessels: Kennis is een persoonlijke bekwaamheid die je zelf steeds weer moet verwerven.
-
21-11-2024 /
Interface: Establising Knowledge networks between higher vocational education and business.
-
21-11-2024 /
Westen en Oosten kunnen veel van elkaar leren.
-
21-11-2024 /
Is management milleniumproof?
-
21-11-2024 /
Jeugd moet zin krijgen om slim te worden.
-
21-11-2024 /
Opleiden en Leren in een Kennissamenleving
-
21-11-2024 /
Bekwaamheid als basis voor kennis
-
21-11-2024 /
Opleidingskunde: ontwikkelingen rond het opleiden en leren van professionals in onderwijs en bedrijfsleven.
-
21-11-2024 /
Prof.dr. Joseph Kessels: Nieuwsgierig naar Talent
-
21-11-2024 /
Coaching: de ongemakkelijke waarheidsvinding over jezelf
-
21-11-2024 /
'Werken en leren versmelten in de kennissamenleving'
-
21-11-2024 /
Aristotle meets the cortex: vriendschap en meesterschap als basis voor leren
-
21-11-2024 /
Tussen de Neuzen, tijdschrift over het onderzoek naar netwerkleren binnen ROC Midden Nederland
-
21-11-2024 /
Woorden wekken, voorbeelden strekken
-
21-11-2024 /
NS: van organisatiegericht naar relatiegericht MD
-
21-11-2024 /
Looking for a leader! Integraal leiderschap: de oplossing?
-
21-11-2024 /
Werken aan waarden bij College Hagelstein
-
21-11-2024 /
Ans Grotendorst in gesprek met Jan Taal
-
21-11-2024 /
Blik van buiten op opleiding en ontwikkeling binnen het Rijk
-
21-11-2024 /
Dutch spreekt met Joseph Kessels
-
21-11-2024 /
2x2 vragen: de methodiek ontrafeld
-
21-11-2024 /
Effectief samenwerken: denken in driehoeken
-
21-11-2024 /
Ans Grotendorst in gesprek met Suzanne Verdonschot
-
21-11-2024 /
CEO's over leren: interview met Koen Clement, WPG Uitgevers
-
21-11-2024 /
Ontwerpen van leertrajecten vanuit een coachend perspectief
-
21-11-2024 /
Leren bij 'Buitenlandse Zaken': Onderzoek als interventie
-
21-11-2024 /
Colum over 'van kiem tot kracht'
-
21-11-2024 /
Personal and Organisational Resilience
-
21-11-2024 /
Das Unternehmergespräch: Joseph Kessels, Inhaber der Unternehmensberatung Kessels & Smit
-
21-11-2024 /
Een kompas voor het ontwerpen van integrale leertrajecten
-
21-11-2024 /
'Geloof in eigen kunnen is alles'
-
21-11-2024 /
Vijf jaar Develop: een episode in de ontwikkeling van een levend vakgebied zonder macht of positie
-
21-11-2024 /
Ontwerpprincipes als uitgangspunt voor onderwijsvernieuwing
-
21-11-2024 /
Ohne chef geht's auch
-
21-11-2024 /
Proceskundige ondersteuning bij ontwikkeling
-
21-11-2024 /
Werken met het ‘innerlijk team’
-
21-11-2024 /
Nieuwe leervormen vragen om autonomie en zelfsturing
-
21-11-2024 /
Leiderschap bij corporaties: onderontwikkeld terrein?
-
21-11-2024 /
Het ontwerpproces als leerproces
-
21-11-2024 /
La pub infiltre les réseaux sociaux
-
21-11-2024 /
Talent is er als het maar wordt gezien
-
21-11-2024 /
Monitoring and Evaluating Knowledge Management Strategies
-
21-11-2024 /
Leren om te innoveren (leren op de werkplek)
-
21-11-2024 /
Coachend (bege)leiden
-
21-11-2024 /
De jeugd van tegenwoordig? Gewikt en gewogen
-
21-11-2024 /
Ontwerpen van een werkomgeving voor leren en innoveren
-
21-11-2024 /
Vormgeven aan ambities in de tweede loopbaanhelft
-
21-11-2024 /
Vertrouwen op talent: een waarderend-onderzoekend perspectief op persoonlijke ontwikkeling
-
21-11-2024 /
Slim vakmanschap: 'hot spots' bij de politie
-
21-11-2024 /
Werken aan innovatie: over de waarde van een voorschrijvend model
-
21-11-2024 /
Onderzoek moet tot actie leiden
-
21-11-2024 /
Rare jongens die Millenials: de generatie Einstein aan het werk
-
21-11-2024 /
Dubbelinterview Verdonschot & Vermaak
-
21-11-2024 /
Toolbox 2.0
-
21-11-2024 /
How About U?
-
21-11-2024 /
Veiligheid & mindset
-
21-11-2024 /
Beoordelen van bekwaamheid vraagt beoordelaarsbekwaamheid
-
21-11-2024 /
Organisatieontwikkeling met behulp van een systemisch perspectief
-
21-11-2024 /
De toekomst is aan het netwerk
-
21-11-2024 /
Denken in Driehoeken
-
21-11-2024 /
Generaties op de werkvloer, ‘the same old song’ of ‘a brand new tune’
-
21-11-2024 /
Appreciative facilitation based on practical rules of thumb
-
21-11-2024 /
Waarom ontstaat er bij corporaties geen leiderschap op sectorniveau?
-
21-11-2024 /
Beoordelaarsbekwaamheid: een factor van belang
-
21-11-2024 /
Leren door proberen: experimenten in het werk
-
21-11-2024 /
Ans Grotendorst in gesprek met Mathieu Weggeman
-
21-11-2024 /
Ans Grotendorst in gesprek met Daan Quakernaat
-
21-11-2024 /
Kenniswerk 2.0
-
21-11-2024 /
"Dicht bij de zon zitten"
-
21-11-2024 /
Verantwoordelijk Leiderschap
-
21-11-2024 /
Werken met plezier. De waarderende benadering: opkomst van een nieuw paradigma?
-
21-11-2024 /
Bouwen op fundament: een waarderend-onderzoekend perspectief op leren en veranderen
-
21-11-2024 /
Talentenjacht geopend in het onderwijs
-
21-11-2024 /
In gesprek met Johan Lambregts
-
21-11-2024 /
Samen slimmer door verhalen
-
21-11-2024 /
Talent voor vernieuwing
-
21-11-2024 /
Iedereen zelfstandig?
-
21-11-2024 /
Het museum als een belevenis
-
21-11-2024 /
Terugkijken om een stap te kunnen zetten: werken met een persoonlijke historielijn
-
21-11-2024 /
Wie en Waar? Het belang van relationele kennis
-
21-11-2024 /
Leren door proberen
-
21-11-2024 /
Winning with associates, participeren in de rijstfabriek van Mars
-
21-11-2024 /
Werken met corporate identity
-
21-11-2024 /
Proloog 'Particileren'
-
21-11-2024 /
De 'sterke punten'-benadering werkt: onderzoek naar effecten van aandacht voor talent
-
21-11-2024 /
Appreciative living: de kracht van waarderend kijken in je eigen leven
-
21-11-2024 /
Becoming a Learning Organisation: Case Study
-
21-11-2024 /
Een bron van nieuwe ideeën
-
21-11-2024 /
Van trends naar toekomst
-
21-11-2024 /
#socialmedia en #HNW: of waarom ‘Twitter’ meer dan ‘leuk’ is
-
21-11-2024 /
Werk maken van talent
-
21-11-2024 /
‘Leerpraktijken’ in de gehandicaptenzorg
-
21-11-2024 /
Characteristics of learning environments which support knowledge productivity and which facilitate innovation
-
21-11-2024 /
Ontwerpgericht onderzoek als innovatiestrategie
-
21-11-2024 /
The behavioural aspects of Learning from Incidents
-
21-11-2024 /
Impact van Binnenuit
-
21-11-2024 /
Interview met Luc Verheijen over talent en jongeren
-
21-11-2024 /
Het doel van het nieuwe werken
-
21-11-2024 /
Change mit vergnügen. Spielerisch arbeiten
-
21-11-2024 /
Warum wir besser arbeiten, wenn wir spielen
-
21-11-2024 /
Kies voor je talent
-
21-11-2024 /
De toekomst van ons vak. Marieke Schuurmans in acht thema’s.
-
21-11-2024 /
Experimenting, reinventing the wheel and talking with friends
-
21-11-2024 /
Shop assistants as instigators of innovation: analysis of 26 innovation initiatives in 17 Dutch supermarkets
-
21-11-2024 /
Innovatieve bubbels, met lef vernieuwen
-
21-11-2024 /
Curaçao, our nation. An Appreciative Inquiry about the future of Curaçao
-
21-11-2024 /
Ruimte voor talent door job crafting
-
21-11-2024 /
'Burn-out overkomt vooral toppers'
-
21-11-2024 /
Spiegel in het faciliteren
-
21-11-2024 /
Medewerkers op de werkvloer geven vorm aan innovatie in het werk: onderzoek bij vijf organisaties
-
21-11-2024 /
Appreciative Inquiry: Veranderen met energie
-
21-11-2024 /
Ruimte voor talent door job crafting: sterke punten productief inzetten
-
21-11-2024 /
Onderzoekend werken in de praktijk Directe antwoorden en pasklare oplossingen voorbij
-
21-11-2024 /
Common Knowledge
-
21-11-2024 /
Corporate curriculum
-
21-11-2024 /
Adviseren door te leren
-
21-11-2024 /
Leren in een praktijknetwerk. Reflectie op ervaringen in de gehandicaptenzorg
-
21-11-2024 /
Vintage: 'Het einde van strategisch opleiden?'
-
21-11-2024 /
De informele weg: sturen op verbinding
-
21-11-2024 /
Competente medewerker gezocht
-
21-11-2024 /
“Bijna iedereen gaat voorbij aan zijn eigen talent”
-
21-11-2024 /
Talentontwikkeling in de sport: Van aankomend talent naar excellente topper!
-
21-11-2024 /
Leren ontwikkelen van mens en organisatie. In gesprek met Manon Ruijters
-
21-11-2024 /
Welke talenten heeft uw kind?
-
21-11-2024 /
De basis van het waarderend perspectief
-
21-11-2024 /
De basis van talentontwikkeling
-
21-11-2024 /
Ik kies voor mijn talent. Een toolbox vol plezier en energie
-
21-11-2024 /
Talentcoach Luk Dewulf over ‘doordenkers’, ‘bezige bijen’ en ‘meetrekkers’
-
21-11-2024 /
“Lummelen jouw leerlingen? Prijs je gelukkig!”
-
21-11-2024 /
Interview met Joseph Kessels: geef mensen die iets willen, vertrouwen en de ruimte
-
21-11-2024 /
Verbinding als kern van een duurzame kennissamenleving
-
21-11-2024 /
"Ook de besten krijgen een burnout"
-
21-11-2024 /
Hardlopen
-
21-11-2024 /
Teamontwikkelruimte-app
-
21-11-2024 /
Listen to the radio!
-
21-11-2024 /
Gregory Bateson
-
21-11-2024 /
"Je kan niet leren tegen je goesting"
-
21-11-2024 /
Wat als de batterij plat is?
-
21-11-2024 /
Brief aan Erika Van Tielen: "Talent is relationeel, een burn-out ook"
-
21-11-2024 /
Intrapreneurship kan een bedrijf vooruit helpen
-
21-11-2024 /
Verhalen(d) Werken
-
21-11-2024 /
Spelen is het nieuwe leren
-
21-11-2024 /
Jobcrafting
-
21-11-2024 /
Interview met Luk Dewulf over zijn talentgesprekken met gedetineerden
-
21-11-2024 /
De onderstroom boven tafel
-
21-11-2024 /
Hoe coaching het verschil kan maken
-
21-11-2024 /
Spieltrieb nutzen, um die Realität zu optimieren
-
21-11-2024 /
'Onze kracht is dat we de business waarvoor we opleiden, zelf in huis hebben'
-
21-11-2024 /
Kennisgraaien
-
21-11-2024 /
Wonderwall
-
21-11-2024 /
On Air
-
21-11-2024 /
Focus op het talent van je kind
-
21-11-2024 /
Het geheim van de smid. Nieuwsgierigheid
-
21-11-2024 /
Experimenteren met Pleinen
-
21-11-2024 /
Learning with the intention of innovating: 11 design principles for knowledge productivity
-
21-11-2024 /
Nieuwsgierigheid is de motor voor leren
-
21-11-2024 /
Ideologie, macht en veranderen: “Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen..”
-
21-11-2024 /
Studio in het werk: Development Center the next level
-
21-11-2024 /
Afkicken van de veranderverslaving. Conventionele organisatieverandering creëert resistente medewerkers
-
21-11-2024 /
De driehoek in de praktijk
-
21-11-2024 /
Innovation and sustainable development through entrepreneurship
-
21-11-2024 /
Leertrajecten ontwerpen voor vakmanschap en vernieuwing (inleiding)
-
21-11-2024 /
Leidinggevenden benutten individuele coaching voor impact op organisatiedoelstellingen
-
21-11-2024 /
Gezamenlijk Ontwerpen
-
21-11-2024 /
Lerend Leiden. Een eigenzinnig leiderschapstraject van Politieacademie, korpsen en partnerorganisaties
-
21-11-2024 /
Progressie
-
21-11-2024 /
Mojo
-
21-11-2024 /
Pepernoten
-
21-11-2024 /
De kwetsbaarheid van 'nooit genoeg'
-
21-11-2024 /
Pleidooi voor een mix van benaderingen. Een praktijkverhaal over stilzetten versus bewegen
-
21-11-2024 /
Leren in het werk ondersteunt managers van een zorgorganisatie in een turbulente tijd
-
21-11-2024 /
Je kunt een mens niet opknippen in zorgfragmenten
-
21-11-2024 /
De verrassende kwaliteit van een zorgorganisatie
-
21-11-2024 /
Wetenschappelijk en technisch geschoolde leidinggevenden hebben meer contact en zorgen voor dialoog na leiderschapstraject
-
21-11-2024 /
Recensie Nieuwsgierigheid op het werk
-
21-11-2024 /
Tien tips om de kloof tussen training en werkplek te overbruggen
-
21-11-2024 /
De brug bouwen terwijl je erover loopt. Vernieuwend werken bij de Belastingdienst
-
21-11-2024 /
In gesprek met Désirée Hairwassers: Patiëntadvocaat en als het moet ook patiëntactivist
-
21-11-2024 /
'De regie die professionals cliënten geven, hebben zij zelf ook nodig’
-
21-11-2024 /
Hoe talenten werken
-
21-11-2024 /
Zero-sum game impoverishes us
-
21-11-2024 /
Innovieren im Studium lernen. Elf Fähigkeiten und Tipps für Lehrende
-
21-11-2024 /
Klantgerichter werken in de supermarkt
-
21-11-2024 /
The Importance in Creating Trust
-
21-11-2024 /
Zelfsturing in de zorg is geen doel maar middel. 6 reflectievragen voor het bouwen aan zelfsturing
-
21-11-2024 /
Hoe coaching het verschil kan maken (2)
-
21-11-2024 /
Proceskunde, een pleidooi voor werken met aandacht
-
21-11-2024 /
Krimp en innovatie: hand in hand
-
21-11-2024 /
Een zorgorganisatie begint te werken met zelfsturende teams. Drie hobbels die je onderweg kunt tegenkomen
-
21-11-2024 /
Is nieuwsgierigheid iets dat je kunt leren? Een onderzoek naar de impact van het leertraject 'Jeugdhulp op Toernee'
-
21-11-2024 /
De loopbaangerichte intake: duurzame keuzes maak je samen
-
21-11-2024 /
In gesprek met Roos Vonk: 'We zijn groepsdieren'
-
21-11-2024 /
Van betrokkenheid naar invloed
-
21-11-2024 /
Organizational change: one conversation at a time
-
21-11-2024 /
Hoe gesprekken bijdragen aan organisatieverandering
-
21-11-2024 /
Vitale zorgteams in dynamische tijden
-
21-11-2024 /
Leren door te experimenteren. Vier bouwstenen die helpen om jouw eigen experiment te starten
-
21-11-2024 /
Leren van je fouten: makkelijker gezegd dan gedaan
-
21-11-2024 /
Talentontwikkeling in praktijk. Ruim baan voor talentontwikkeling bij uitzendorganisatie Timing
-
21-11-2024 /
In gesprek over organisatiejournalistiek
-
21-11-2024 /
Nieuwsgierig zijn
-
21-11-2024 /
Bepalen van impact op werkresultaten
-
21-11-2024 /
Leadership when no-one shines on the leaderboard
-
21-11-2024 /
De impact van een kort leertraject gericht op talentontwikkeling
-
21-11-2024 /
Persoonlijke bekwaamheid
-
21-11-2024 /
Veilig vakmanschap
-
21-11-2024 /
Systemisch werken, dynamiek van het geheel
-
21-11-2024 /
Boekbespreking 'Leren in tijden van tweets, apps en likes'
-
21-11-2024 /
Relationeel ontwerpen van leertrajecten in de context van het werk
-
21-11-2024 /
Ontwerpen door de bril van functioneren en leren
-
21-11-2024 /
De baas die het niet altijd weet
-
21-11-2024 /
De Pop-Up onderneming
-
21-11-2024 /
MADE Magazine nummer 1
-
21-11-2024 /
In gesprek met Marinka Kuijpers
-
21-11-2024 /
Feedback
-
21-11-2024 /
De Weegschaal - Onderzoek naar de impact van regelmatige feedback van collega’s op de werkvloer
-
21-11-2024 /
Van fout tot leerervaring
-
21-11-2024 /
Boekbespreking Waarderend Leren
-
21-11-2024 /
Je stinkende best doen
-
21-11-2024 /
The impact of a leadership program
-
21-11-2024 /
Leren in organisaties: werk waar je warm van wordt
-
21-11-2024 /
In gesprek met Maaike Endedijk
-
21-11-2024 /
Kleine stappen
-
21-11-2024 /
Defining and Exploring Highly Integrative Questions: Towards an Integrative Consultancy Approach in a Complex World
-
21-11-2024 /
Hoe houd je de energie vast na een bijeenkomst vol plannen? Tips uit een onderzoek naar de impact van een veranderinterventie
-
21-11-2024 /
Geluk te midden van de drukte: denken in eilandjes
-
21-11-2024 /
MADE Magazine nummer 2
-
21-11-2024 /
Positief Onderwijs: Hoe maken we in school meer ruimte voor talent en welbevinden van docent en leerling?
-
21-11-2024 /
Beziehungs-Weise. Sinn-wärts. Talent-wärts.
-
21-11-2024 /
Bouwen aan organisatiejournalistiek
-
21-11-2024 /
Vernieuwing als beweging
-
21-11-2024 /
From Fairytales to Spherecards: Towards a New Research Methodology for Improving Knowledge Productivity
-
21-11-2024 /
Een leertraject evalueren tijdens een levendige sessie
-
21-11-2024 /
Beweging creëren met Appreciative Inquiry. Op zoek naar meer betrokkenheid en werkplezier in Wageningen Bioveterinary Research
-
21-11-2024 /
Exploring the learning potential of evaluation research by a review of 17 impact studies
-
21-11-2024 /
Leerinterventies zijn pas succesvol als mensen iets anders gaan dóen in hun werk
-
21-11-2024 /
Ontwikkeling van een positief schoolklimaat: gesprekken als hefboom voor organisatie-ontwikkeling
-
21-11-2024 /
Als de olievlek niet werkt... Verbreden en verbinden van veranderingen om duurzame organisatieontwikkeling te bereiken
-
21-11-2024 /
Uitdagingen op het spoor. Hoe een ‘stretchende’ werkomgeving mentale slijtage helpt voorkomen
-
21-11-2024 /
'Hoe het gaat' is interessanter dan 'hoe het moet'
-
21-11-2024 /
Samen bouwen aan positief onderwijs: wat kun je als schoolleider doen?
-
21-11-2024 /
Het goede gesprek
-
21-11-2024 /
Ruimte voor leren in het werk
-
21-11-2024 /
Leerinterventies ontwerpen in een snelkookpan
-
21-11-2024 /
From fairytales to spherecards: Towards a new research methodology for improving knowledge productivity
-
21-11-2024 /
Appreciative Inquiry
-
21-11-2024 /
Werken aan duurzaamheid vereist sociaal leren. Een interview met Hilary Bradbury
-
21-11-2024 /
"Vom: Ja, aber…? zum: Ja, und …!“
Outils
dans le catégorie 395
- 16 vakjes brainstormaanpak
- 20 manieren om je te verleiden tot een experiment
- 2x2 vragen
- 360 graden waarderende feedback
- AQAL model
- Check-in vragen
- Coachen op talent
- Critical Incidents Methode
- Dilts & Bateson: logische niveaus van denken.
- Doorbraken voor innovatie in de praktijk met behulp van de toolbox
- Flip it!
- Het acht velden instrument
- Historielijn
- Kernsituaties Ontwerpen
- Koerskaart
- Krachtenveldanalyse
- La pyramide de communication
- Omgekeerde brainstorm
- Ontwerpen met prototyping
- Ontwikkelen proeve van bekwaamheid
- Ontwikkelgesprekken voeren
- Oogsten van successen in een team
- Patronen veranderen in 40 dagen...
- Positieve feedback en complimenteren
- Progressiecirkel
- RET Rational Emotive Therapy
- Samen bouwen aan duurzaamheid
- Speed sparren
- Succesvoorbeelden opsporen en uitdiepen
- Talent-interviews: drie vormen
- Toekomstvignetten schrijven
- Transactionele Analyse
- Transparant managen
- Veranderredenering
- Vergrootglassessie
- Verhalen onderzoeken en veranderen
- Waarderend-onderzoekende interviews
- Werkboek Positief in gesprek
- Werken aan fysieke veiligheid
- Werken aan kennis
- Werken in Driehoeken
Videos
dans le catégorie 395
-
Broccoli of chocolade pipe op bezoek bij de auteurs van spelen werkt2
-
Werkvormen met hannes en niels
-
7dtv ik team wij teamen
-
Op verhaal komen i bookchat managementboek
-
Als dit je verhaal is wat moet dan het volgende hoofdstuk zijn2
-
Online modules job craften
-
Development center
-
An organization as a community
-
K s on air live vanuit radio kootwijk
-
De speelse organisatie
-
Kessels smit introductiefilm
-
10 aanbevelingen voor bazen
-
Ontwerp pim pam pet
-
Nieuwsgierigheid op het werk