Podcasts by Suzanne verdonschot
Publications by Suzanne verdonschot
-
11-28-2024 /
Realist evaluation of an art-based intervention to enhance creative learning in an organizational setting
-
11-24-2022 /
Scaling up innovation without losing ‘the sparkle’: a case study of three innovation practices
-
02-07-2019 /
Ruimte voor leren in het werk
-
11-06-2018 /
Exploring the learning potential of evaluation research by a review of 17 impact studies
-
11-06-2018 /
Learning interventions are only then successful when people actually start doing something differently in their day-to-day work
-
10-08-2018 /
Een leertraject evalueren tijdens een levendige sessie
-
09-11-2018 /
Vernieuwing als beweging
-
03-29-2018 /
Hoe houd je de energie vast na een bijeenkomst vol plannen? Tips uit een onderzoek naar de impact van een veranderinterventie
-
11-28-2017 /
The impact of a leadership program
-
10-05-2017 /
De presentatie van je onderzoek inrichten als ontwerpsessie
-
09-28-2017 /
Data-analyse samen met een grote groep betrokkenen doen
-
09-22-2017 /
Een activerende kick-off voor je onderzoek organiseren
-
08-21-2017 /
De Weegschaal - Onderzoek naar de impact van regelmatige feedback van collega’s op de werkvloer
-
12-01-2016 /
Hoe gesprekken bijdragen aan organisatieverandering
-
11-29-2016 /
De impact van een kort leertraject gericht op talentontwikkeling
-
11-08-2016 /
Nieuwsgierig zijn
-
11-08-2016 /
Bepalen van impact op werkresultaten
-
09-14-2016 /
Leren van je fouten: makkelijker gezegd dan gedaan
-
09-13-2016 /
Learning by experimenting. Four building blocks that help to start your own experiment
-
08-31-2016 /
Van betrokkenheid naar invloed
-
03-30-2016 /
Relationeel ontwerpen van leertrajecten in de context van het werk
-
01-25-2016 /
Is nieuwsgierigheid iets dat je kunt leren? Een onderzoek naar de impact van het leertraject 'Jeugdhulp op Toernee'
-
01-18-2016 /
Een zorgorganisatie begint te werken met zelfsturende teams. Drie hobbels die je onderweg kunt tegenkomen
-
06-09-2015 /
Tien tips om de kloof tussen training en werkplek te overbruggen
-
06-06-2015 /
Organizational change: one conversation at a time
-
06-01-2015 /
Wetenschappelijk en technisch geschoolde leidinggevenden hebben meer contact en zorgen voor dialoog na leiderschapstraject
-
04-13-2015 /
Leren in het werk ondersteunt managers van een zorgorganisatie in een turbulente tijd
-
01-14-2015 /
Hoe coaching het verschil kan maken (2)
-
12-23-2014 /
Leidinggevenden benutten individuele coaching voor impact op organisatiedoelstellingen
-
11-06-2014 /
Nieuwsgierigheid is de motor voor leren
-
07-02-2014 /
Het geheim van de smid. Nieuwsgierigheid
-
09-23-2013 /
Listen to the radio!
-
07-26-2013 /
Fluitend naar het werk! Impact creëren door inzet van actieonderzoek
-
08-13-2012 /
Common Knowledge
-
08-13-2012 /
Corporate curriculum
-
04-09-2012 /
Shop assistants as instigators of innovation: analysis of 26 innovation initiatives in 17 Dutch supermarkets
-
04-01-2012 /
Experimenting, reinventing the wheel and talking with friends
-
03-16-2012 /
Onderzoekend werken in de praktijk Directe antwoorden en pasklare oplossingen voorbij
-
11-06-2011 /
Ontwerpgericht onderzoek als innovatiestrategie
-
10-27-2011 /
Learning with the intention of innovating: 11 design principles for knowledge productivity
-
09-04-2011 /
Van trends naar toekomst
-
10-11-2010 /
Ontwerpen van leeromgevingen voor leren en innoveren
-
08-09-2010 /
Werken aan innovatie: over de waarde van een voorschrijvend model
-
07-07-2010 /
Ontwerpen van een werkomgeving voor leren en innoveren
-
06-07-2010 /
Leren om te innoveren (leren op de werkplek)
-
06-07-2010 /
Onderzoek moet tot actie leiden
-
11-23-2009 /
Klantgerichter werken in de supermarkt
-
05-05-2008 /
From Fairytales to Spherecards: Towards a New Research Methodology for Improving Knowledge Productivity
-
04-09-2008 /
The prescriptive quality of 11 design principles for knowledge productivity
-
06-29-2005 /
Verse bloemen in een hotelkamer