Podcasts by Saskia Tjepkema
Publications by Saskia Tjepkema
-
05-12-2021 /
AI Practitioner: The Open Issue May 2021
-
02-07-2019 /
Ruimte voor leren in het werk
-
12-16-2018 /
Samen bouwen aan positief onderwijs: wat kun je als schoolleider doen?
-
12-10-2018 /
'Hoe het gaat' is interessanter dan 'hoe het moet'
-
12-02-2018 /
Ontwikkeling van een positief schoolklimaat: gesprekken als hefboom voor organisatie-ontwikkeling
-
10-04-2018 /
Beweging creëren met Appreciative Inquiry. Op zoek naar meer betrokkenheid en werkplezier in Wageningen Bioveterinary Research
-
09-17-2018 /
Van inspiratie naar actie: de World Positive Education Accellerator
-
06-18-2018 /
Positief Onderwijs: Hoe maken we in school meer ruimte voor talent en welbevinden van docent en leerling?
-
12-05-2017 /
MADE Magazine nummer 2
-
06-26-2017 /
MADE Magazine nummer 1
-
12-23-2014 /
Lerend Leiden. Een eigenzinnig leiderschapstraject van Politieacademie, korpsen en partnerorganisaties
-
07-10-2012 /
Appreciative Inquiry
-
07-02-2012 /
Appreciative Inquiry: Veranderen met energie
-
03-10-2012 /
Ruimte voor talent door job crafting: sterke punten productief inzetten
-
02-22-2012 /
Ruimte voor talent door job crafting
-
09-29-2011 /
Werk maken van talent
-
07-15-2011 /
Een bron van nieuwe ideeën
-
06-07-2011 /
De 'sterke punten'-benadering werkt: onderzoek naar effecten van aandacht voor talent
-
04-03-2011 /
Talent voor vernieuwing
-
03-24-2011 /
Samen slimmer door verhalen
-
12-01-2010 /
Talent in actie: verbinden van competentiemanagement en talentontwikkeling
-
11-16-2010 /
Leren door proberen: experimenten in het werk
-
07-07-2010 /
Vertrouwen op talent: een waarderend-onderzoekend perspectief op persoonlijke ontwikkeling
-
11-15-2009 /
Leren bij 'Buitenlandse Zaken': Onderzoek als interventie
-
02-18-2008 /
Flight Simulator: samen sturen
-
02-18-2006 /
Favoriete werkvorm: 'speed sparren'
-
02-18-2005 /
Ontwikkelen van(uit) talent: een krachtig perspectief voor persoonlijke groei
-
02-18-2003 /
Werken aan duurzame gedragsverandering: transfer bevorderen bij coaching in arbeidsorganisaties
-
02-18-2003 /
Proefschrift samengevat